Nieuwe Koning Broederschap St.Urbanus Belfeld

Theo Gitmans is de nieuwe koning van Broederschap St.Urbanus.

Het lukte Theo zondag 3 mei jl.  tijdens het jaarlijkse Vogelschieten om de vogel naar beneden te halen. Dit is een mooi hoogtepunt in het jubileumjaar. Theo zal begeleid worden door zijn koningsknechten Jos Schers en Har Peeters.

Voorafgaand aan het vogelschieten werden ook nog de jubilarissen Jo Peeters en Henk Gorissen gehuldigd voor hun 25-jarige lidmaatschap en ging Kel Gielen traditioneel onder het vaandel als nieuw lid.

Koning Theo
belfeld
vaandel