Koningschieten Schutterij St. Thomas van Aquino
Op zaterdag 23 mei 2026, bij ons op de schutterij Koningsvogel schieten. Onze regerende koning Randy Nijholt ophalen en nog even in de tuin gezellig samen een kopje koffie, thee met een plakje cake of biertje gedronken. Rond de klok van 12.00 zijn we in optocht het dorp in gelopen naar Café ut Midde om Silvia Hendricks een attentie aan te bieden vanwege sponsoring.
Wij hebben bij Café ut Midde nog een drankje genuttigd met z’n alle, dank je Silvia!
Van daaruit zijn we richting schutterij gegaan waar door een aantal dames een brunch was verzorgd waarvoor dank!!
Na de brunch kwam pastoor Rijo Muprappallil de inzegening verzorgen en werden er gelijk achteraan 2 jubilarissen gehuldigd, Riet Fleuren 40 jaar lid en Gerda van merkenstein 25 jaar lid, beide dames gefeliciteerd
.
De spanning begon te stijgen en werd er op de vogel geschoten. Onze nieuwe Koning was bekend, haar naam is Daniëlle Tidu en is toevallig ook nog de vriendin van de afgetreden Koning, gefeliciteerd Daniëlle
.
We hebben met z’n alle weer een geweldige mooie dag gehad en de nodige
want het was bloedheet.